Monday 17 October 2011

Tentang aku

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera,

Aku adalah hamba Allah yang bernama Nur Aqalili Binti Azizan.
Bersekolah rendah di SK Bandar Baru Selayang,
manakala, bersekolah menengah di SMK Darul Ehsan,

Lili merupakan salah seorang bekas pelatih Khidmat Negara.

Tetapi tahun dan tempatnya berbeza iaitu di Kem PLKN Millennium, Beranang, Selangor Siri 8, kumpulan 2, Tahun 2011.

Objektif aku membina blog ini adalah untuk berkongsi pengalaman aku sepanjang 3 bulan aku menatap
(oopss, menetap) di kem tersebut.

Pengalaman aku di PLKN ini sungguh bermakna buatku. Ada naik dan turunnya, seperti menaiki Roller Coaster begitulah hari-hariku di sana.

Hendak ketahui kisah-kisahku di sana? Ikuti blog ini untuk post yang seterusnya
. . .

No comments:

Post a Comment